طرح دانشیاری 5 ماهه (پشتیبانی و برنامه ریزی)

طرح دانشیاری 5 ماهه (پشتیبانی و برنامه ریزی)

16,620,000تومان
10%

خلاصه طرح دانشیاری 5 ماهه داداستان

طرح دانشیاری 5 ماهه یک همراهی حرفه‌ای برای داوطلبان آزمون‌های حقوقی است. در این طرح، شما زیر نظر یک دانشیار اختصاصی ، پذیرفته‌شده و آموزش‌دیده ، قرار می‌گیرید و طی 5 ماه از برنامه‌ریزی کاملاً شخصی‌سازی‌شده، پشتیبانی انگیزشی، تحلیل تخصصی آزمون‌ها و پاسخ‌گویی مستمر بهره‌مند می‌شوید.

برنامه‌ریزی‌ها براساس جدیدترین متدهای مطالعه و متناسب با شرایط فردی شما طراحی می‌شوند و دانشیار قدم‌به‌قدم پیشرفت‌تان را پیگیری می‌کند تا مسیرتان منظم، هدفمند و بدون سردرگمی پیش برود.

نکته مهم: استفاده از طرح دانشیاری فقط برای شرکت‌کنندگان آزمون‌های آمایش و آزمون های مفهومی مهارتی داداستان امکان‌پذیر است همچنین این طرح از خدمات ویژه پکیج آمادگی وکالت پرومکس داداستان نیز هست.

اگر می‌خواهی 5 ماه آینده را با برنامه‌ای دقیق و همراهی یک مربی حرفه‌ای طی کنی، همین حالا در طرح دانشیاری 5 ماهه ثبت‌نام کن.
جهت اطلاع از شرایط اقساط با شماره 02191090200 در ارتباط باشید.



افزودن به سبد خرید

  1. معرفی طرح دانشیاری 5 ماهه
  2. برنامه‌ریزی شخصی‌سازی‌شده و روش مطالعه
  3. شرایط استفاده و مخاطبین طرح
  4. چگونه ثبت‌نام کنیم؟

معرفی طرح دانشیاری 5 ماهه

طرح دانشیاری 5 ماهه، یک برنامه همراهی حرفه‌ای و تخصصی برای داوطلبان آزمون‌های حقوقی است که تجربه موفقیت در این مسیر را برای شما تضمین می‌کند. در این طرح، هر داوطلب تحت نظارت یک دانشیار اختصاصی قرار می‌گیرد که پذیرفته شده آزمون وکالت بوده و آموزش دیده است.

طی این 5 ماه، علاوه بر برنامه ریزی دقیق و شخصی سازی شده ، انواع پشتیبانی انگیزشی و تحلیل‌های تخصصی آزمون‌ها ارائه می‌شود که باعث افزایش تمرکز و نظم در مطالعه شما خواهد شد.

برنامه‌ریزی شخصی‌سازی‌شده و روش مطالعه

یکی از ویژگی‌های برجسته این طرح، طراحی برنامه‌هایی است که بر اساس جدیدترین متدهای مطالعه و با توجه به شرایط و ویژگی‌های فردی شما ساخته می‌شوند. برنامه‌های دانشیاری به گونه‌ای تدوین می‌شوند که نقاط قوت و ضعف شما به طور دقیق شناسایی و اصلاح شوند.

تکنیک‌های مدیریت زمان، تحلیل آزمون‌های گذشته و تمرین‌های هدفمند از بخش‌های اصلی این برنامه‌ها هستند که به افزایش بازدهی مطالعاتی و تضمین موفقیت شما کمک می‌کنند.

شرایط استفاده و مخاطبین طرح

استفاده از طرح دانشیاری 5 ماهه محدود به شرکت‌کنندگان آزمون‌های آمایش و همچنین آزمون‌های مفهومی مهارتی داداستان است. این طرح همچنین جزئی از خدمات ویژه پکیج آمادگی وکالت پرومکس داداستان به شمار می‌آید.

بنابراین اگر در این آزمون‌ها ثبت‌نام کرده‌اید یا قصد دارید در آینده نزدیک شرکت کنید، این طرح می‌تواند بهترین انتخاب برای افزایش شانس قبولی شما باشد.

چگونه ثبت‌نام کنیم؟

برای ثبت‌نام در طرح دانشیاری 5 ماهه و بهره‌مندی از برنامه‌های تخصصی و مشاوره‌های حرفه‌ای، کافیست همین حالا اقدام کنید. این فرصت به شما کمک می‌کند که 5 ماه آینده را با یک نقشه دقیق و انگیزه بالا سپری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط اقساط و نحوه ثبت‌نام، با شماره 02191090200 تماس بگیرید.




نظرات کاربران

محمد رحیمی
ارسال شده در 1405/02/19 15:22:03

این طرح دانشیاری 5 ماهه برای کسایی که میخوان حسابی توی کار برنامه ریزی و پشتیبانی قوی بشن عالیه. من خودم خیلی چیزا یاد گرفتم و از پشتیبانی که دریافت کردم هم راضی بودم. البته شاید برای بعضی ها 5 ماه کمی طولانی باشه اما خب یادگیری اصولی زمان میبره دیگه. در کل تجربه خوبی بود.

زهرا احمدی
ارسال شده در 1405/02/23 09:12:03

سلام، من واقعا از این طرح دانشیاری 5 ماهه راضی بودم. دوره خیلی خوبی برای یادگیری و پیشرفت بود و پشتیبانی و برنامه ریزی که ارائه شد واقعا کاربردی بود. توصیه میکنم.

علی احمدی
ارسال شده در 1405/02/22 02:34:41

سلام، طرح دانشیاری 5 ماهه واقعا عالیه. هم پشتیبانیش خوبه هم برنامه ریزیش. فقط یکم هزینش بالاست اما خب با توجه به خدماتی که ارائه میده به نظرم می ارزه. در کل راضیم.

مریم رضایی
ارسال شده در 1405/02/21 15:41:10

دوره دانشیاری 5 ماهه واقعا عالی بود، هم از نظر پشتیبانی که خیلی سریع به سوالات پاسخ میدادن و هم از نظر برنامه ریزی دوره که کاملا هدفمند بود. حس میکنم در این 5 ماه کلی چیز یاد گرفتم و برای شروع کارم خیلی آماده شدم. فقط ای کاش یکم بیشتر روی مثال های عملی کار میشد.

رضا احمدی
ارسال شده در 1405/02/17 21:31:43

سلام، من دوره طرح دانشیاری 5 ماهه رو گذروندم. راستش رو بخواهید اولش کمی تردید داشتم ولی الان که تموم شده میگم که واقعا ارزشش رو داشت. برنامه ریزی و پشتیبانی تیمشون عالی بود و باعث شد که بتونم تمام مطالب رو خوب یاد بگیرم و به کار ببندم. اگر دنبال یه دوره جامع و کاربردی هستید، این گزینه رو بهتون پیشنهاد میدم.

مریم رضایی
ارسال شده در 1405/02/16 12:58:15

دوره دانشیاری 5 ماهه رو گذروندم، راستش اوایل کمی مردد بودم اما پشتیبانی و برنامه ریزی که ارائه میدادن واقعا عالی بود. با اینکه زمان دوره کم بود ولی مطالب رو خیلی خوب پوشش دادن. برای کسایی که دنبال یه دوره فشرده و کاربردی هستن پیشنهادش میکنم.

پریسا زارع
ارسال شده در 1405/02/21 19:40:19

دوره دانشیاری ۵ ماهه واقعا عالی بود. هم پشتیبانی خوبی داشت و هم برنامه ریزی کلاس ها و مباحثش خیلی خوب بود. تونستم با خیال راحت پیش برم و چیزهای خوبی یاد بگیرم. حسابی راضیم از انتخابم.

فاطمه رحیمی
ارسال شده در 1405/02/23 04:56:31

دوره دانشیاری 5 ماهه رو تجربه کردم. راستش اولش یه کم نگران بودم که 5 ماه خیلی طولانی باشه و شاید خسته کننده بشه، ولی با پشتیبانی خوبی که تیم داشت و برنامه ریزی دقیقی که برای هر جلسه بود، اصلا متوجه گذر زمان نشدم. مطالب مفید و کاربردی بود و حس کردم واقعا چیزهای جدیدی یاد گرفتم. از اینکه وقت گذاشتن و این دوره رو طراحی کردن واقعا ممنونم.

علی کریمی
ارسال شده در 1405/02/18 23:17:08

این طرح دانشیاری 5 ماهه خیلی کاربردی و مفیده. دوره آموزشی کامل بود و پشتیبانی خوبی هم دریافت کردم. در کل راضی بودم و به نظرم ارزشش رو داشت.

مریم رضایی
ارسال شده در 1405/02/17 16:39:46

دوره دانشیاری 5 ماهه خیلی خوب بود. هم پشتیبانی خوبی ارائه دادن و هم توی برنامه ریزی تحصیلی بهم کمک کردن. واقعا حس کردم یه مسیر مشخص رو دارم دنبال میکنم و این خیلی بهم انگیزه داد. فقط کاش یکم تنوع بیشتری تو تمرین ها بود، ولی در کل تجربه خیلی مفیدی بود. ممنونم از تیمتون.

محمد رضایی
ارسال شده در 1405/02/22 21:17:26

دوره دانشیاری 5 ماهه رو گرفتم. راستش رو بخواهید اوایل یکم مردد بودم چون 5 ماه زمان نسبتا زیادیه، ولی الان که دوره تموم شده میگم ای کاش زودتر ثبت نام کرده بودم. برنامه ریزی هاشون واقعا عالی بود و پشتیبانیشون هم خیلی خوب. تونستم خیلی چیزا یاد بگیرم و دیدم به کارم عوض شد. برای کسایی که دنبال پیشرفت تو کارشون هستن، این دوره رو پیشنهاد میدم.

زهرا احمدی
ارسال شده در 1405/02/21 09:49:17

سلام، این طرح دانشیاری 5 ماهه که برای پشتیبانی و برنامه ریزی ارائه شده به نظرم خیلی کاربردیه. البته شاید برای بعضی ها مثل من که تازه شروع کردم یکم نیاز به زمان بیشتری داشته باشه تا همه چی رو یاد بگیرم، ولی در کل برای کسایی که میخوان یه دید کلی پیدا کنن عالیه. ممنون از اطلاعات خوبتون.

علی رضا حق شناس
ارسال شده در 1405/02/16 08:06:17

من این دوره دانشیاری رو برای خودم تهیه کردم چون خیلی دنبال یک دوره فشرده و کاربردی بودم که بتونم توی ۵ ماه مطالب رو یاد بگیرم و به مرحله اجرا برسونم. تا اینجا که پیش رفتم، از پشتیبانی که دریافت کردم خیلی راضی بودم و حس میکنم با این برنامه ریزی که داریم، قطعا به نتیجه میرسم. امیدوارم بعد از اتمام دوره هم بتونم از آموخته هام استفاده کنم.

رضا احمدی
ارسال شده در 1405/02/23 00:01:02

من دوره دانشیاری پنج ماهه رو گذروندم و باید بگم که هم پشتیبانی خوبی داشت و هم برنامه ریزی دوره عالی بود. از مسیری که طی کردم و چیزایی که یاد گرفتم راضی هستم. اگر دنبال یه دوره جامع برای پیشرفت شغلی هستید، این دوره میتونه گزینه خوبی باشه.

علی اکبری
ارسال شده در 1405/02/22 01:57:28

من این طرح رو برای دوره دانشیاری 5 ماهه گرفتم. پشتیبانی که ارائه می دن واقعا عالیه و هر سوالی داشتم سریع جوابمو می دادن. برنامه ریزی دوره هم به نظرم خوب بود و تونستم مطالب رو جمع بندی کنم. در کل تجربه خوبی بود.

علی رضایی
ارسال شده در 1405/02/21 20:12:23

دوره خوبی بود. سعی شد تا حد امکان نکات مهم رو پوشش بدن. منتها به نظرم بعضی از بخشها میتونست عمیق تر باشه تا برای دانشجوها کاربردی تر بشه. پشتیبانی خوب بود و سوالا رو جواب میدادن.

علیرضا احمدی
ارسال شده در 1405/02/18 02:37:15

من طرح دانشیاری رو برای مدت 5 ماه گرفتم و از پشتیبانی و برنامه ریزیشون خیلی راضی بودم. برنامه هاشون واقعا مفید و کاربردی بود و هر جا که نیاز به راهنمایی داشتم، تیم پشتیبانی سریع و دقیق راهنماییم میکرد. خیلی تجربه خوبی بود و برای کسایی که دنبال یه دوره جامع و کامل هستن، پیشنهادش میکنم.

فاطمه احمدی
ارسال شده در 1405/02/18 03:37:32

دوره دانشیاری 5 ماهه واقعا عالی بود. هم پشتیبانی خوبی داشت و هم برنامه ریزیشون دقیق بود. حسابی ازش یاد گرفتم و راضی بودم.

علی اصغری
ارسال شده در 1405/02/19 10:10:20

این طرح دانشیاری 5 ماهه واقعا خوبه. هم پشتیبانیش عالیه و هم برنامه ریزیش به نظرم کامله. برای شروع کار خیلی مناسبه و میتونه کمک بزرگی باشه.

نگار احمدی
ارسال شده در 1405/02/16 13:22:15

سلام.من این طرح دانشیاری 5 ماهه رو گذروندم. راستش اوایل کمی نگران بودم که 5 ماه خیلی زمان کمی برای یه دوره دانشیاری باشه، ولی الان که تموم شده باید بگم که خیلی مفید بود. برنامه ریزی و پشتیبانی که توی این دوره انجام میشه واقعا عالیه و باعث میشه که خیلی سریع پیشرفت کنی. البته یه کم فشار کار زیاده، ولی خب نتیجهش واقعا راضی کننده است. برای کسایی که دنبال یه دوره فشرده و کاربردی هستن، این طرح میتونه گزینه خوبی باشه.